Saturday, December 18, 2010

Borong China: Mahu tapi Malu!

Mahu memborong di China, tapi TIDAK TAHU BAGAIMANA?
Kami akan tunjukkan caranya!

Assalamualaikum Tuan-tuan dan Puan-puan,

Kami yakin Tuan/Puan sedang membaca entry ini masih mencari-cari trip yang terbaik untuk memborong ke negara China.

Kami juga yakin pelaburan yang Tuan/Puan akan keluarkan bukannya sedikit. Pasti segala faktor penting akan diambil kira sebelum membuat sesuatu keputusan. Ini adalah pelaburan jangka panjang untuk bisnes Tuan/Puan, ya, sewajarnya Tuan/Puan membuat kajian terperinci dan menyeluruh sebelum membuat langkah nekad ke China

Di sini kami ingin kongsikan mengapa Tuan/Puan perlu ke China bersama kami.

Ya, tidak dinafikan di luar sana ramai yang membuat trip memborong ke negara China. Walaubagaimanapun kami mencipta kelainan dengan memperkenalkan konsep "Survivor Mode". Setiap usahawan yang dibawa ke China akan diberi "personal coaching" dan tunjuk ajar untuk menggunakan kenderaan awam di Guangzhou untuk pergi ke plaza-plaza borong di sana. 



Ini adalah bonus bagi setiap usahawan borong kerana mereka akan lebih berkeyakinan untuk ke China sendirian selepas itu tanpa memerlukan "tour guide" kerana mereka sudah menguasai perkara asas yang paling utama iaitu sistem pengankutan Guangzhou.

Ya, kaedah ini terbukti berkesan kerana ada peserta-peserta kami dari trip yang lepas sudah pun berjaya pergi ke sana semula selepas menerima bimbingan kami dan berjaya! Mereka tidak tahu berbahasa Mandarin/Kantonis dan kini boleh tersenyum puas kerana pelaburan mereka berbaloi, alhamdulillah.

Mahu sertai kami ke China? Daftar sekarang! berikut adalah tarikh-tarikh rombongan ke China pada tahun 2011 dan telah dibuka untuk pendaftaran:

JUNE 2011 : 2/6-6/6 
MARCH / APRIL 2011 : 3/3-7/3 
JANUARY 2011 : 6/1- 10/1

Kami sangat menggalakkan Tuan/Puan untuk menyertai Kursus Borong China kami, Guangzhou 101 sebelum ke China supaya Tuan/Puan akan lebih yakin dengan servis yang bakal kami berikan di China.

Jika Tuan/Puan tidak berpuas hati dengan kursus kami, kami akan pulangkan semula duit anda, tanpa sebarang persoalan!

Pendaftaran Kursus masih dibuka untuk tarikh 15 Januari 2011, Sabtu bertempat di Wisma Bling Lustre.

Jangan lepaskan peluang ini untuk mendengar sendiri - ada apa dengan China!


Siapakah GMTC?
Kami adalah syarikat latihan dan perundingan keusahawanan yang menawarkan kursusGuangzhou 101 khas untuk para usahawan yang berminat untuk memborong barangan terus dari negara China. Selain itu kami juga menganjurkan rombongan memborong ke China atau dikenali sebagai Guangzhou 102. Kursus Usahawan Borong yang akan datang adalah pada 15 Januari 2011. Untuk maklumat lanjut, sila layari laman web kami di sini.

No comments:

Post a Comment