Monday, October 11, 2010

Barang Dagangan Dari Guangzhou Sudah Tiba!

Alhamdulillah, 11 hari selepas saudagar-saudagar borong berlabuh dari negara China, barang-barang dagangan pun selamat tiba petang Jumaat yang lepas. Semua barang dagangan disimpan rapi di rumah Saudagar Nizar di Wangsa Maju.

Untuk rekod, saudagar yang paling jauh yang tiba dahulu mengambil hasil borongan beliau, tidak lain dan tidak bukan adalah Cikgu Fauzi dari Negeri Sembilan. Seterusnya diikuti dengan Tuan Izzat, Tuan Asri dan Tuan Hisham. Dr Mizam dan Dr Aida, jemput datang minum-minum di rumah kami ya bila berkelapangan :-)


Syukur tidak terhingga kepada Allah kerana mempermudahkan urusan kargo dan semuanya selamat tiba, lebih awal dari yang dijangkakan. Terima kasih juga buat saudagar-saudagar sekalian, semoga perniagaan semakin kencang dan akan bersama kami lagi ke China pada bukan Disember ini, Insya-Allah.

Tuan Nizar dan Tuan Shuaib sibuk memeriksa barangan yang baru tiba.


Siapakah Great Minds Training and Consultancy?
Kami adalah syarikat latihan dan perundingan keusahawanan yang menawarkan kursusGuangzhou 101 khas untuk para usahawan yang berminat untuk memborong barangan terus dari negara China. Selain itu kami juga menganjurkan rombongan memborong ke China atau dikenali sebagai Guangzhou 102. Kursus Usahawan Borong yang akan datang adalah pada 16 Oktober 2010. Untuk maklumat lanjut, sila layari laman web kami di sini.

1 comment: